Who's thinking about you now?

지금 누가 당신을 생각하고 있나요?
If you were building a wall,

당신이 벽을 만들어내고 있었다면,

who would tear it all down and pull you through?

누가 그 벽을 허물고 당신을 도와줄까요?


Who's thinking about you?

누가 당신을 생각하고 있나요?
Who'd care enough to send you flowers,

누가 당신에게 꽃을 보내는 것에 신경을 써주었나요?
that you could call at all hours, And give your love to?

당신과 오랜시간을 통화하고 당신이 사랑을 준 그 사람 말이에요


Somebody must believe if they could see what I see

어떤 사람들은 내가 본것을 본다면 완전히 믿죠
If they haven't, well they will

그 사람들이 보지 않는다면, 음 보게 될거에요
Baby they all will

분명 모두 보게 될거에요

Just when you suspect that life couldn't get no harder,

그저 당신이 이 인생은 더 이상은 힘들 수도 없다고 생각할 때 

 something comes Along and makes your dark day darker

무언가 찾아와 당신의 어두운 날을 더 어둡게 만들거에요
The weight of it all falls on you

그 것의 무게는 모두 당신에게로 떨어지죠


Who will be the one to listen when it's time to listen?

무언가 들어야할 시간이 오면 그 것을 들어줄 그 한 사람은 누구일까요
Who will be the one to miss you when you've gone missing?

당신이 사라진다면 당신을 그리워할 그 한 사람은 누구일까요
Well, I do

음, 제가 그럴게요
Do I qualify, qualify, qualify, qualify, qualify?

제가 도와주어도 되겠죠?

I want to be the one to help you

저는 당신을 도와줄 그 한사람이 되고 싶어요

 ignore Mr. Loneliness peeking his head Into your door

외로움이란 것이 당신의 문 위에서 머릿속으로 기웃기웃거리는 걸 무시하도록 말이에요

I'm hoping you can feel me

저는 당신이 저를 느낄 수 있길 바래요
I'm hoping you can fell me in your chest, chest, yes

당신이 저를 당신의 마음속으로 떨어트릴 수 있길 바래요
I'm hoping that you notice how you're blessed

저는 당신이 어떻게 축복을 받았는지 알길 바래요

I feel like starting something

저는 마치 무언가를 시작하는 기분이에요
I feel like calling off today to be with you

저는 마치 당신과 함께 오늘 일을 모두 취소하고픈 기분이에요


Yeah, I believe we all do something that's familiar like a deja vu,

네, 저는 데자뷰처럼 이미 알면서도 이 모든 것을 하길 믿어요

Familiar like a deja vu

데자뷰처럼 말이에요


Yeah, and I know you're smoking

네, 그리고 당신이 연기를 내는 것을 알아요

I've seen your fire I know in love

저는 당신속의 불을 보게 되었고 그게 사랑이란것을 알아요
We're giving it up

우리는 그것을 포기하겠죠
Do I qualify, qualify, qualify, qualify, qualify?

제가 도와주어도 되겠죠?

I want to be the one to help you

저는 당신을 도와줄 그 한 사람이 되고 싶어요
 move from Mr. Loneliness living in the Kitchen of your home

당신의 집 부엌에 살아가는 그 외로움이란 것을 끌어내도록 말이에요 
I'm hoping you can feel me

저는 당신이 저를 느낄 수 있길 바래요
I'm hoping that I don't run out of breath, breath, yeah

저는 제가 그 내쉬는 숨 밖으로 나가지 않을 것이길 바래요


When our two hands are linked together with an ampersand

우리의 손이 '&'모양처럼 함께 엮였을 때
Its my kind of diagram

그건 제 일종의 표와 같은거에요
When our sore eyes are lined up side by side

우리의 시울이 붉어진 눈이 가까이 붙었을 때
Well, Im a happy man

음, 그렇다면 저는 행복한 남자죠
Yes, Im a happy man

네, 행복한 남자입니다


Yes ma'am, yes ma'am, yes ma'am

네 아주머니
I am thinking about you

저는 당신을 생각하고 있어요



#장난아니네이거