Maybe I annoy you with my choices
때론 내 선택으로 성가실 때가 있을지 몰라요
Well, you annoy me sometimes too with your voice
글쎄요, 당신의 목소리도 때때로 날 성가시게 하는걸요
But that ain't enough for me to move out and move on
하지만 그건 날 움직이기엔 충분치 않아요
I'm just gonna love you like the woman I love
난 그저 내가 사랑하는 그녀처럼 당신을 사랑할게요

We don't have to hurry
서두를 필요없어요
You can take as long as you want
당신은 원하는 만큼 가질수 있으니까요
I'm holdin' steady
난 가만히 기다릴게요
My heart's at home
내 마음의 안식처에서요

With my hand behind you
당신 뒤에 있는 나의 이 두손으로
I will catch you if you fall
당신이 떨어진다면 잡아줄게요
I'm just gonna love you like the woman I love
그래요, 내가 사랑하는 그녀처럼 당신을 사랑할게요

Sometimes the world can make you feel
때론 세상이 그대에게
You're not welcome anymore
가혹할수도 있어요
And you beat yourself up
그리고 당신은 스스로를 짓누르고
You let yourself gettin' mad
스스로를 미치게 만들거에요

And in those times when you stop lovin'
그리고 당신의 사랑이 멈추려 할때,
That woman I adore
내가 사랑해 마지않는 그대여
You could relax
긴장을 풀어도 돼요
Because, baby, I got your back
왜냐하면 내가 당신의 뒤를 잡아주고 있거든요
Woo, I got you
당신을 잡고있어요

I don't wish to change you
당신이 변하는건 원치않아요
You've got it under control
당신은 이미 잘하고 있거든요
You wake up each day different
당신은 매일 아침 눈뜰때마다 달라지고
Another reason for me to keep holdin' on
내가 버티고 사는 또하나의 이유가 되죠

I'm not attached to, any way you're showing up
내 바람 때문은 아니지만, 어쨌든 당신은 내앞에 나타났어요
I'm just gonna love you like the woman I love
난 그저 내가 사랑하는 그녀처럼 당신을 사랑할게요

Yeah I'm gonna love you
그래요 당신을 사랑할거에요
Yeah I'm gonna love you
그래요 당신을 사랑할거에요
You're the woman I love
당신이 바로 내가 사랑하는 여인이에요


#Jasom Mraz #듣기 #한글 #한국어 #내가 사랑하는 여인 #진씸 좋다!