Looking out on the morning rain
밖에 아침 비를 바라보아도
I used to feel so uninspired
아무 느낌도 얻지 못했었어요
And when I knew I had to face another day
그리고 내가 또 다른 날을 마주해야된다는 것을 알았을 때
Lord, it made me feel so tired
아, 그게 저를 너무 피곤하게 만들었죠 

Before the day I met you, life was so unkind
그대를 만나기 전에 제 인생은 그리 좋지 않았어요 
But you're the key to my peace of mind
하지만 바로 그대가 내가 평화를 찾을 수 있는 답의 열쇠이죠

Cause you make me feel,
왜냐면 그대가 나를
you make me feel,
그대가 나를
you make me feel like
그대가 나를
A natural woman
자연과 같은 여자로 만들어 주거든요

When my soul was in the lost-and-found 
제 영혼을 잃어버리고 찾아야 했을 때
You came along to claim it
그대가 와서 저를 사로잡았어요
I didn't know just what was wrong with me
저는 정말 저에게 뭐가 잘못 됬는지 몰랐어요 
Till your kiss helped me name it
그대의 키스가 그 해답을 알려주기전까지 말이죠

Now I'm no longer doubtful of what I'm living for
저는 이제 제가 무엇을 위해 살아야하는지 더이상 의심하지 않아요
And if I make you happy I don't need to do more
그리고 제가 그대를 웃게해줄 수만 있다면 그걸로 만족해요

Cause you make me feel,
왜냐면 그대가 나를
you make me feel,
그대가 나를
you make me feel like
그대가 나를
A natural woman
자연과 같은 여자로 만들어 주거든요

Oh, baby, what you've done to me
그대, 저에게 도대체 뭘 한거죠
You make me feel so good inside
 그대는 제 안의 기분을 너무 좋게 해줘요
And I just want to be close to you
그리고 전 그저 그대와 가까이 있고 싶어요 
You make me feel so alive
그대는 저를 살아있게 만들어요

you make me feel,
그대가 나를
you make me feel,
그대가 나를
you make me feel like
그대가 나를
A natural woman
자연과 같은 여자로 만들어 주거든요

you make me feel,
그대가 나를
you make me feel,
그대가 나를
you make me feel like
그대가 나를
A natural woman
자연과 같은 여자로 만들어 주거든요

/참명곡이당
/건강하시길..


'듣는 음악' 카테고리의 다른 글

아델 - Someone Like You  (0) 2017.01.14
더스틴 오할로란 - Freedom  (0) 2017.01.13
김태균 - 제자리  (0) 2017.01.09
이센스 - 손님  (0) 2017.01.09
래드윔프스 - Theme of Mitsuha  (0) 2017.01.07