Broke down, thought that I would drown

고장이 났네요, 저는 그렇게 물에 잠겨야 할 알았어요

Hope that I've been found 'fore I hit the ground

저 땅에 닿기전에 누군가에게 찾아지길 바랐 

Sun rays out the corner of my eye hey

태양빛은 제게 곁눈질을 하네요


Saw you weeping

당신이 슬퍼하는 것을 봤고,
saw you creeping

바닥에 기고 있는 것을 봤고,
Saw you sneaking in the shadows dawn

져가는 그림자들 아래로 몰래 들어가는 당신을 봤어요 

I feel so strong

제가 강하다고 느끼네요
Saw you out the corner of my eye

당신을 곁눈질 했죠

Don't come for me today

오늘은 절 위해 찾아오지 마세요
I'm feeling good

제 기분은 괜찮아요
I'mma savor it

저는 이 맛을 즐길거에요


Don't come for me today

오늘은 절 위해 찾아오지 마세요
I'm feeling good

제 기분은 괜찮아요
I remember when Reaper

저는 리퍼를 기억해요

You came to take me away

당신은 저를 데리러 가기위해 찾아왔죠
So close I was to heaven's gates

천국의 문앞에 있던 것처럼 너무 가까워요
But no baby no baby not today

하지만 아니요, 오늘은 아니에요


Oh you tried to track me down

당신은 저를 찾아내려고 하셨군요
You followed me like the darkest cloud

마치 너무도 어두운 구름이 따라오듯 저를 따라왔어요 

But no baby no baby not today

하지만 아니요, 오늘은 아니에요


Oh reaper

아, 리퍼여
Oh no baby no baby not today

아니에요, 오늘은 아니에요
Oh reaper

아, 리퍼여
Oh no baby no baby not today

아니에요, 오늘은 아니라구요

So come back when I'm good to go

그러니, 제가 가기 좋을 때 다시 오세요
I got drinks to drink and men to hold

저는 마실 것들과, 함께할 남자들을 만날거에요
I got good things to do with my life yeah

저는 제 인생과 함께 할 좋은 것들을 가졌어요


Oh I wanna dance in the open breeze

가벼운 바람이 부는 곳에서 춤을 추고 싶네요 
Feel the wind in my hair

제 머릿결로 스치는 바람을 느껴요
hear the ocean sing

바다가 노래하는 것을 들어요
I got good things to feel in my life yeah

저는 이 인생에서 좋은 느낌들을 지니고 있어요


Don't come for me today

오늘은 절 위해 찾아오지 마세요
I'm feeling good

제 기분은 괜찮아요
I'mma savor it

저는 이 맛을 즐길거에요


Don't come for me today

오늘은 절 위해 찾아오지 마세요
I'm feeling good

제 기분은 괜찮아요
I remember when Reaper

저는 리퍼를 기억해요


You came to take me away

당신은 저를 데리러 가기위해 찾아왔죠
So close I was to heaven's gates

천국의 문앞에 있던 것처럼 너무 가까워요
But no baby no baby not today

하지만 아니요, 오늘은 아니에요


Oh you tried to track me down

당신은 저를 찾아내려고 하셨군요
You followed me like the darkest cloud

마치 너무도 어두운 구름이 따라오듯 저를 따라왔어요 

But no baby no baby not today

하지만 아니요, 오늘은 아니에요


Oh reaper

아, 리퍼여
Oh no baby no baby not today

아니에요, 오늘은 아니에요
Oh reaper

아, 리퍼여
Oh no baby no baby not today

아니에요, 오늘은 아니라구요


#시아 #리퍼 #This Is Acting #저승사자 #한글 #한국어 #가사 #해석