Well you were waiting for me, you saw me, adored me

음, 당신은 저를 위해 기다리고, 절 바라보, 절 사랑했죠
As I wish the whole world would

모든 세상이 제게 그러길 바랬던 것 처럼요
You would never hurt me, desert me or work me

당신은 제게 상처를 주지 않고, 떠나지 않고, 힘들게 하지 않을 거에요
For all the things you thought you should

당신이 생각했던 모든 것들과 해야만 하는 일이 있어도 말이에요


Yeah you would lick the tears from my eyes when I cried

네, 당신은 제가 울었을 때 눈물을 닦아주려고 했죠
Oh how I missed you when I was gone

제가 떠났는데 제가 어떻게 그리워 했겠어요
Hurt me so to leave you, deceive you,

떠남은 저를 아프게 하고, 당신에게 진실이 아니라고 믿게 했죠 

I needed you, I believed in you

저는 당신이 필요했고, 당신을 믿었어요


Oh I, I never meant to let you down

아, 저는 당신을 슬프게 하려고 한게 아니였어요
I'll wait with a stake in my heart

제 가슴에 비수가 꽂힌 채로 기다리겠어요
I never meant to put you down

저는 당신을 쪽팔리게 만드려고 한게 아니였어요
I'm trying not to fall apart

저는 부셔지지 않으려고 노력하고 있어요


Now all I have is riches and pictures and stitches

이제 저한테는 많은 돈과 그림들, 작은 고통들 이게 다에요
Money could never buy what you gave

돈으로는 당신이 주었던 것들을 절대 살 수가 없었죠
And though my heart is aching and breaking

그리고 제 심장은 상처입고 부셔지고 있지만
I'm making the most of what you send my way

당신이 제게 보내주는 것들중 가장 괜찮은 것을 떠올리고 있어요


Now I want just to hold you, unfold you, I told you

이제 저는 그저 당신을 안고 싶고, 당신 마음을 열고싶어요 그리고 제가 말했죠
See I am coming back for you

봐요 당신 곁에 다시 왔잖아요
Yeah I know we will be OK every day

네, 저는 우리 사이가 괜찮아질 것을 알아요
The sun shines a little brighter

저 태양빛이 약간 빛나는 햇살을 보내요


Oh I, I never meant to let you down

아, 저는 당신을 슬프게 하려고 한게 아니였어요
I'll wait with a stake in my heart

제 가슴에 비수가 꽂힌 채로 기다리겠어요
I never meant to put you down

저는 당신을 쪽팔리게 만드려고 한게 아니였어요
I'm trying not to fall apart

저는 부셔지지 않으려고 노력하고 있어요


Oh I, I never meant to let you down

아, 저는 당신을 슬프게 하려고 한게 아니였어요
I'll wait with a stake in my heart

제 가슴에 비수가 꽂힌 채로 기다리겠어요
I never meant to put you down

저는 당신을 쪽팔리게 만드려고 한게 아니였어요
I'm trying not to fall apart

저는 부셔지지 않으려고 노력하고 있어요


I'm trying not to fall apart

저는 부셔지지 않으려고 노력하고 있어요

We'll reunite, oh we'll set alight

우린 다시 재회할 것이고, 우린 뜨거워질 거에요
I'm wishing with all of my might

저는 제 모든 마음을 담아서 바라고 있어요


Oh no, I never meant to let you down

아 아니에요, 저는 당신을 슬프게 하려고 한게 아니였어요

(I wait with a stake in my heart)

저는 가슴에 비수가 꽂힌채로 기다려요

I never meant to put you down

저는 당신을 쪽팔리게 만드려고 한게 아니였어요

I'm tryin' not to fall apart

저는 부셔지지 않으려고 노력하고 있어요


I never meant to let you down

저는 당신을 슬프게 하려고 한게 아니였어요

(I wait with a stake in my heart)

저는 가슴에 비수가 꽂힌채로 기다려요

I never meant to put you down

저는 당신을 쪽팔리게 만드려고 한게 아니였어요

I'm tryin' not to fall

저는 부셔지지 않으려고 노력하..



#렌즈콩 #시아 #Live #망할 해석 #한글 #한국어 #번역




'듣는 음악 > Sia' 카테고리의 다른 글

Sia : I'm in Here  (0) 2016.09.09
Sia : The Greatest  (0) 2016.09.08
Sia - Lullaby [듣기-가사-해석]  (0) 2016.01.20
Sia - Reaper [듣기-가사-해석]  (0) 2016.01.19
Sia - Big Girls Cry [뮤비:가사:해석]  (0) 2016.01.18