Step out into the sun

해가 있는 쪽으로 나가보세요

Skies above they radiate me

머리위로 햇살이 쏟아져 내릴거에요

Lift up, carry the love

그럼 고개를 들고 사랑을 실어가세요

Do you know?

그대는 아나요?


That I've been out of my mind

제가 잠시 정신이 나갔었다는 것을요

This slow life I'm waiting for you

이 느린 삶 속에서 전 당신을 기다려요

To swing me all of your line

그대는 말로 나를 들었다 놨다 하죠

Do you know?

그대는 아나요?


Since I've been walking solo

혼자가 된 이후,

Dreaming you were back home

매일같이 그대가 집에 돌아오는 것을 상상한단 걸요

I find getting down low

제 자신이 점점 침울해지는 것 같아요

Hid until tomorrow

내일이 될 때까지 숨어있었어요


Come back into the good life

좋았던 때로 돌아가고 싶어요

Lose these hazy love lies

이 막연한 거짓말은 집어치우고

I've been chasing my mind

마음을 다잡으려 해봤는데

Lonely in the cold nights

차가운 밤이 되면 다시 외로워지네요


Cause I'm kicking up stones without you

땅에 있는 돌을 뻥 차보기도 하고, 그대 없이는

Can't pick up the phone without you

전화조차 받을 수 없어요, 그대 없이는

I'm a little bit lost without you
이렇게 방황을 하고 있어요, 그대 없이는

Without you

그대 없이는


And I'm digging down holes without you

저는 매일같이 구멍만 파고 있어요, 그대 없이는

Can't be on my own without you

혼자 아무것도 할 수가 없어요, 그대 없이는

I'm a little bit lost without you

이렇게 방황을 하고 있어요, 그대 없이는

Without you

그대 없이는


Step out into the dark

둠 속으로 걸어 나가보세요

Where were you when I was trying

제가 고개를 들고 사랑을 실어 가려할 때

To lift up, carry the love

그대는 어디에 있었나요?

Do you know?

그대는 아나요?


That I've been closing my eyes

제가 눈을 감고 있었다는 것을 말이에요

Love me slow, hallucinating

저를 사랑해 주세요, 저는 서서히 환각에 빠져들고 있어요

Swinging me all of your light

그대의 불빛은 저를 들었다 놨다 하죠

Do you know?

그대는 아나요?


Since I've been walking solo

혼자가 된 이후,

Dreaming you were back home

매일같이 그대가 집으로 돌아오는걸 상상한단걸요

I find getting down low

제 자신이 점점 침울해지는 것 같아요

Hid until tomorrow

저는 내일이 될 때까지 숨어있었어요


Come back into the good life

좋았던 때로 돌아가고 싶어요

Lose these hazy love lies

이 막연한 거짓말은 집어치우고

I've been chasing my mind

마음을 다잡으려 해봤지만

Lonely in the cold nights

차가운 밤이 되면 다시 외로워지네요


Cause I'm kicking up stones without you

땅에 있는 돌을 뻥 차보기도 하고, 그대 없이는

Can't pick up the phone without you

전화조차 받을 수 없어요, 그대 없이는

I'm a little bit lost without you

이렇게 방황을 하고 있어요, 그대 없이는

Without you

그대 없이는


And I'm digging down holes without you

저는 매일같이 구멍만 파고 있어요, 그대 없이는

Can't be on my own without you

혼자 아무것도 할 수가 없어요, 그대 없이는

I'm a little bit lost without you

이렇게 방황을 하고 있어요, 그대 없이는

Without you

그대 없이는


Hold me close when it's over

이 모든게 끝나면 저를 꼭 안아주세요

Life goes slow loving sober

인생은 천천히 흘러가죠, 그러니 진지하게 사랑보세요

Feel my bones getting older

제 뼈마저도 늙어가는 것 같네요

Sadness grows when you're cold

그대가 추울때면 슬픔이 더 커지기 마련이죠


Cause I'm kicking up stones without you

땅에 있는 돌을 뻥 차보기도 하고, 그대 없이는

Can't pick up the phone without you

전화조차 받을 수 없어요, 그대 없이는

I'm a little bit lost without you

이렇게 방황을 하고 있어요, 그대 없이는

Without you

그대 없이는


And I'm digging down holes without you

저는 매일같이 구멍만 파고 있어요, 그대 없이는

Can't be on my own without you

혼자 아무것도 할 수가 없어요, 그대 없이는

I'm a little bit lost without you

이렇게 방황을 하고 있어요, 그대 없이는

Without you

그대 없이는


And I'm digging down holes without you

저는 매일같이 구멍만 파고 있어요, 그대 없이는

Can't be on my own without you

혼자 아무것도 할 수가 없어요, 그대 없이는

I'm a little bit lost without you

이렇게 방황을 하고 있어요, 그대 없이는

Without you

그대 없이는



#오 원더 #한글 #가사 #한국어 #해석