I've been twisting and turning in a space that's too small

저는 너무도 작은 공간에서 뒤틀려 돌고 있었어요

I've been drawing the line and watching it fall

저는 선을 그리고 그게 떨어지는 것을 보고 있었죠
You've been closing me in , closing the space in my heart

당신은 제가 들어가는 것을 막고, 제 마음의 공간을 닫았어요
Watching us fading and watching it all fall apart

우리가 사라지고, 부서지는 모습을 보고있어요

Well I can't explain why it's not enough

음 도대체 그게 왜 충분하지 않은지 모르겠어요
Cause I gave it all to you

왜냐면 저는 당신에게 다 주었거든요
And if you leave me now

그리고 당신이 지금 저를 떠난다면
Oh just leave me now

그래요, 그냥 가도 좋아요
It's the better thing to do

그게 더 나은 것인지도 모르죠


It's time to surrender

이제 포기 해야겠네요
It's been too long pretending

꽤 긴 시간동안 연기를 했네요
There's no use in trying

노력해도 소용은 없어요
When the pieces don't fit anymore

이제 조각들이 더이상 맞지 않을 때이니까
The pieces don't fit here anymore

조각들이 더이상 여기에 맞질 않네요

You pulled me under so I had to give in

당신은 저를 저 아래로 밀어냈고 저는 그걸 받아드렸어요
Such a beautiful mess that's breaking my skin

제 온몸을 부셔버리는 듯한 꽤 아름다운 혼란이에요
Well I'll hide all the bruises; I'll hide all the damage that's done

음 저는 이 멍들을 모두 숨길거에요; 저는 이 끝난 아픔들을 모두 숨길거에요 
But I show how I'm feeling until all the feeling has gone

하지만 저의 이런 기분들이 떠나기 전까지 어떤 기분인지는 보여주고 싶어요 

Why I can't explain why it's not enough

도대체 그게 왜 충분하지 않은지 모르겠어요
Cause I gave it all to you

왜냐면 저는 당신에게 다 주었거든요
And if you leave me now

그리고 당신이 지금 저를 떠난다면
Oh just leave me now

그래요, 그냥 가도 좋아요
It's the better thing to do

그게 더 나은 것인지도 모르죠


It's time to surrender

이제 포기 해야겠네요
It's been too long pretending

꽤 긴 시간동안 연기를 했네요
There's no use in trying

노력해도 소용은 없어요
When the pieces don't fit anymore

이제 조각들이 더이상 맞지 않을 때이니까요
The pieces don't fit here anymore

조각들이 더이상 여기에 맞질 않네요


Oh, don't misunderstand how I feel

저기, 제 기분에 대해 오해 하지는 마세요
Cause I've tried, yes I've tried

왜냐면 저는 노력했고, 네 확실히 노력했죠
Still I don't know why

저는 아직도 이유를 모르겠어요
No I don't know why

정말 이유를 모르겠어요


Why I can't explain why it's not enough

도대체 그게 왜 충분하지 않은지 모르겠어요
Cause I gave it all to you

왜냐면 저는 당신에게 다 주었거든요
And if you leave me now

그리고 당신이 지금 저를 떠난다면
Oh just leave me now

그래요, 그냥 가도 좋아요
It's the better thing to do

그게 더 나은 것인지도 모르죠


It's time to surrender

이제 포기 해야겠네요
It's been too long pretending

꽤 긴 시간동안 연기를 했네요
There's no use in trying

노력해도 소용은 없어요
When the pieces don't fit anymore

이제 조각들이 더이상 맞지 않을 때이니까요

The pieces don't fit anymore

조각들이 더이상 맞질 않네요

The pieces don't fit you anymore

조각들이 더이상 당신에게 맞질 않아요


The pieces don't fit anymore

조각들이 더이상 맞질 않아요



#한글 #한국어 #James Morrison #번역 #노래좋다




'듣는 음악 > James Morrison' 카테고리의 다른 글

제임스 모리슨 : Demons [뮤비 & 해석]  (0) 2016.02.04