I close my eyes and talk to God
저는 눈을 감고 신에게 기도해요
And pray that you can save my soul
제 영혼을 살려 달라고 말이죠 
I look to you to shine a light
저는 당신에게서 빛을 봐요
Before the darkness takes a hold
어둠이 가로채기전에 말이죠

I won't break
저는 부셔지지 않을거에요
And I won't run
그리고 저는 도망가지도 않을거고요
This time I won't be afraid
이제 두려워하지도 않을거에요

I got demons
제 안에는 악마가 있어요
I got demons tryin'a get to me
제 안에 저를 데려가려는 악마가 있어요
But they'll never take me down
하지만 그들은 저를 데려가지 못하죠
I'm only human
저는 그저 인간이에요
Underneath my skin the cuts run deep
제 살갗아래 고통이 점점 깊어져요
I just need a little time to work 'em out
저는 그들과 아주 잠깐 함께할 뿐이에요
To work them out
잠깐 함께할 뿐이에요
I got Demons
제 안에는 악마가 있어요

I can hear them now
저는 그들의 소리가 들려요
and then when I try to make a stand
그리고 제가 정신차리고 일어서려고 할 때
They try their best to pull me under
그들은 즐기며 저를 아래로 끌어내요
That's when I reach for your hand
그게 바로 제가 당신의 손을 붙잡으려고 할 그 때에요

Never bow because we're all kings
절대 고개숙여 인사하지 않아요 왜냐하면 우리는 모두 왕이니까요
We are rulers of our minds, yes we are
우리는 우리들 마음의 지배자에요, 확실해요 우린 그래요
I know that there's an angel watching over me
저는 저기 저 천사가 저를 봐주고 있다는 것을 알아요
I see your wings are open wide
저는 당신의 날개가 광활히 펼쳐지는 것을 보죠

I won't break
저는 부셔지지 않을거에요
And I won't run
그리고 저는 도망가지도 않을거고요
This time I won't be afraid
이제 두려워하지도 않을거에요

We're only saved when we come undone
우린 희망이 없는 날이 올 때까지 버텨내어 벗어나게 됬죠
It's just the way that we're made
이건 우리가 그저 이렇게 만들어졌을 뿐이에요

I got demons
제 안에는 악마가 있어요
I got demons tryin'a get to me
제 안에 저를 데려가려는 악마가 있어요
But they'll never take me down
하지만 그들은 저를 데려가지 못하죠
I'm only human
저는 그저 인간이에요
Underneath my skin the cuts run deep
제 살갗아래 고통이 점점 깊어져요
I just need a little time to work them out
저는 그들과 아주 잠깐 함께할 뿐이에요

I'm only human
저는 그저 인간이에요
I just need a little time to work them out
저는 그들과 아주 잠깐 함께할 뿐이에요
I got Demons
 제 안에는 악마가 있어요

I got Demons
제 안엔 악마가 있어요


#James Morrison #또 한시간 날렸넹 #의역오역이해바랍니다 #랄라 #데몬 #듣기