She, she ain't real,
그 사람, 그사람 진짜가 아니죠
She ain't gonna be able to love you like I will,
그녀가 그대을 좋아하는건 내가 아니고서는 불가능할거에요
She is a stranger,
그녀는 낯선사람일 뿐이에요
You and I have history,
그대와 저는 이미 사랑을 해봤죠
Or don't you remember?
혹시 기억 못하는거에요?
Sure, she's got it all,
맞아 그녀가 다 가졌어요
But, baby, is that really what you want?
근데 자기, 이게 진짜 그대가 원하는거 맞나요?

Bless your soul, you've got you're head in the clouds,
그대의 영혼에 축복해요 그대는 암흑속에서 지내왔어요
You made a fool out of you,
그대는 자기자신을 바보로 만든거에요
And, boy, she's bringing you down,
그리고 그 사람은 그대를 안좋게 만들고 있어요
She made your heart melt,
그 사람은 그대의 심장을 녹게 만들었다만
But you're cold to the core,
그 중심은 여전히 차갑죠
Now rumour has it she ain't got your love anymore,

지금 루머에 의하면 그대는 그녀를 더이상 사랑하지 않아요

Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면

She is half your age,
그녀는 그대 나이의 반밖에 안되잖아요
But I'm guessing that's the reason that you strayed,
하지만 제 생각엔 그게 그대가 바람을 핀 이유같네요
I heard you've been missing me,
그대가 저를 그리워한 적이 있다고 들었어요
You've been telling people things that you shouldn't be,
그대는 사람들에게 당신이 하면 안되는 것을 말해왔죠 
Like when we creep out and she ain't around,
마치 우리가 그녀가 없을 때 몰래 만났다던가 그런 얘기들이요
Haven't you heard the rumours?

그런 루머들 한번도 들어본적 없어요?

Bless your soul, you've got you're head in the clouds,
그대의 영혼에 축복해요 그대는 암흑속에서 지내왔어요
You made a fool out of you,
그대는 자기자신을 바보로 만든거에요
And, boy, she's bringing you down,
그리고 그 사람은 그대를 안좋게 만들고 있어요
She made your heart melt,
그녀는 그대의 심장을 녹게 만들었다만
But you're cold to the core,
그 중심은 여전히 차갑죠
But rumour has it I'm the one you're leaving her for,

하지만 루머에 의하면 바로 제가 그대가 그녀를 떠나는 그 이유이죠 

Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면

All of these words whispered in my ear,
이 모든 단어들이 제 귀에 속삭였어요
Tell a story that I cannot bear to hear,
제가 참고 들을 수 없는 그런 이야기를 하면서요
Just 'cause I said it, it don't mean that I meant it,
그냥 왜냐면 제가 그걸 말했고, 제가 말했던게 그 뜻으로 말한건 아니에요
People say crazy things,
사람들이 미친 것이라고 말하네요
Just 'cause I said it, don't mean that I meant it,
그냥 왜냐면 제가 그걸 말했고, 제가 말했던게 그 뜻이 아니였어요
Just 'cause you heard it,

그냥 왜냐면 그대가 그걸 들었기 때문에..


Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면
Rumour has it, ooh,
루머에 의하면


But rumour has it I'm the one you're leaving her for,
하지만 루머에 의하면 바로 제가 그대가 그녀를 떠나는 그 이유이죠

/오역&의역 O
/ADELE
/영어는 넘 어렵다
/21
/이 트랙 너무 좋다...!!
/아델 너무 존경스럽다
/그리고 너무 귀엽다
/이상형이 될 것같다
/ㅎㅎㅎ
/YOU ARE THE BEST SINGER
/I'VE EVER SEEN


'듣는 음악 > Adele' 카테고리의 다른 글

아델 | I'll Be Waiting  (0) 2017.06.28
아델 | Hometown Glory  (0) 2017.06.07
아델 - Melt My Heart to Stone  (0) 2017.04.29
아델 - Chasing Pavements  (0) 2017.03.12
아델 - Lovesong  (0) 2017.02.11