Whenever I'm alone with you

언제든 그대와 함께 일때면

You make me feel like I am home again

그대는 제가 집에 다시 온것처럼 느끼게 해줘요
Whenever I'm alone with you

언제든 그대와 함께 일때면
You make me feel like I am whole again

그대는 제가 다시 온전한 것처럼 느끼게 만들어줘요


Whenever I'm alone with you

언제든 그대와 함께 일때면
You make me feel like I am young again

그대는 제가 다시 어릴때로 돌아갔을때처럼 느끼게 만들어줘요
Whenever I'm alone with you

언제든 그대와 함께 일때면
You make me feel like I am fun again

그대는 제가 다시 재밌음을 느끼도록 만들어줘요

However far away I will always love you

멀긴하지만 전 언제나 그대를 사랑할거에요
However long I stay I will always love you

제가 멀리에 있지만 전 언제나 그대를 사랑할거에요
Whatever words I say I will always love you

제가 어떤 말을 하든 전 언제나 그대를 사랑할거에요
I will always love you

저는 언제나 그대를 사랑할거에요

Whenever I'm alone with you

언제든 그대와 함께 일때면
You make me feel like I am free again

그대는 제가 다시 자유를 느끼도록 해줘요
Whenever I'm alone with you

언제든 그대와 함께 일때면
You make me feel like I am clean again

그대는 제가 다시 정리되게 느끼도록 해줘요


However far away I will always love you

멀긴하지만 전 언제나 그대를 사랑할거에요
However long I stay I will always love you

제가 멀리에 있지만 전 언제나 그대를 사랑할거에요
Whatever words I say I will always love you

제가 어떤 말을 하든 전 언제나 그대를 사랑할거에요
I will always love you

저는 언제나 그대를 사랑할거에요


/THE CURE

/러브송

/ADELE

/21

/더큐어

/가사해석

/한국어

/한글

/오역&의역있음

/Korean

/리메이크



'듣는 음악 > Adele' 카테고리의 다른 글

아델 | I'll Be Waiting  (0) 2017.06.28
아델 | Hometown Glory  (0) 2017.06.07
아델 - Melt My Heart to Stone  (0) 2017.04.29
아델 - Chasing Pavements  (0) 2017.03.12
아델 - Rumor Has It  (0) 2017.02.19