I've been here before
전에 이 곳에 몇번 와봤어요
But always hit the floor
하지만 항상 주저앉곤 하죠

I've spent a lifetime running
저는 달리기위해 제 인생을 바쳐왔고 
And I always get away
그리곤 항상 도망가곤 하죠
But with you I'm feeling something
하지만 그대와 있을 때 뭔가 느껴져요
That makes me want to stay
그 뭔가가 저를 그저 머물게 하죠

I'm prepared for this
저는 이 것을 위해 준비가 됐어요
I never shoot to miss
제 총알은 절대 빗나가지 않아요

But I feel like a storm is coming
하지만 뭔가 거대한 폭풍같은게 오는게 느껴져요
If I'm gonna make it through the day
만약 제가 하루만에 이걸 이겨내게 된다면
Then there's no more use in running
더 이상 뛸 필요가 필요 없어져요
This is something I gotta face
이건 제가 꼭 마주해야할 것 같네요

If I risk it all
제가 만약 이 위험을 감수할 때
Could you break my fall
주저앉지 않게 도와줄 수 있나요

How do I live How do I breathe
제가 어떻게 살고 제가 어떻게 숨을 쉬겠어요
When you're not here I'm suffocating
여기 그대가 없다면 저는 질식하고 말거에요
I want to feel love, run through my blood
저는 혈액에 까지 흐르는 그런 사랑을 하고 싶어요
Tell me is this where I give it all up
대답해줘요 여기는 제가 모든 것을 포기해야할 곳인가요 

For you I have to risk it all
그대를 위해 저는 이 위험을 감수해야해요
Cause the writing's on the wall
왜냐하면 이 불길한 징조 때문이죠

A million shards of glass
백만개의 유리조각들
That haunt me from my past
이 것들이 제 과거로부터 저를 계속 괴롭혀요

As the stars begin to gather
그 별들이 모이기 시작하고
And the light begins to fade
빛들이 점점 사라져가기 시작할 때
When all hope begins to shatter
모든 희망들이 산산히 조각나버리기 시작할 때
Know that I won't be afraid
알아줘요 저는 그래도 절대 두렵지 않을 거라는 것을

If I risk it all
제가 만약 이 위험을 감수할 때
Could you break my fall
주저앉지 않게 도와줄 수 있나요

How do I live How do I breathe
제가 어떻게 살고 제가 어떻게 숨을 쉬겠어요
When you're not here I'm suffocating
여기 그대가 없다면 저는 질식하고 말거에요
I want to feel love, run through my blood
저는 혈액에 까지 흐르는 그런 사랑을 하고 싶어요
Tell me is this where I give it all up
대답해줘요 여기는 제가 모든 것을 포기해야할 곳인가요 

For you I have to risk it all
그대를 위해 저는 이 위험을 감수해야해요
Cause the writing's on the wall
왜냐하면 이 불길한 징조 때문이죠

How do I live How do I breathe
제가 어떻게 살고 제가 어떻게 숨을 쉬겠어요
When you're not here I'm suffocating
여기 그대가 없다면 저는 질식하고 말거에요
I want to feel love, run through my blood
저는 혈액에 까지 흐르는 그런 사랑을 하고 싶어요
Tell me is this where I give it all up
대답해줘요 여기는 제가 모든 것을 포기해야할 곳인가요 

How do I live How do I breathe
제가 어떻게 살고 제가 어떻게 숨을 쉬겠어요
When you're not here I'm suffocating
여기 그대가 없다면 저는 질식하고 말거에요
I want to feel love, run through my blood
저는 혈액에 까지 흐르는 그런 사랑을 하고 싶어요
Tell me is this where I give it all up
대답해줘요 여기는 제가 모든 것을 포기해야할 곳인가요 

For you I have to risk it all
그대를 위해 저는 이 위험을 감수해야해요
Cause the writing's on the wall
왜냐하면 이 불길한 징조 때문이에요

/sam smith /불길한 징조
/꽤 오래전부터 연습하려고
준비한것인데 너 무 나 어 렵 다.
/오역 의역 많음
/샘의 눈빛......하
/007